15 Mayıs 2013 Çarşamba

İLK ÇEKİLİŞİM VE HEDİYELERİM



http://www.kozmetikblogu.com/cekilis-ve-hediyeler/ilk-cekilisim-ve-hediyelerim/

e zamandır yapmayı istediğim birşeydi bu
sürekli ne alsam ne koysam içeriğe derdinden bir türlü yapamıyordum
geçtiğimiz 15 günü sürekli alışverişle bu da olsun şunuda ekleyeyim diyerek geçirdim
en sonunda listemi tamamladım
bir kadının bakımında olması gereken pek çok ürünü bir araya getirmeyi başardım
ve işte başlıyoruz

evet gördüğünüz ürünlerin hepsi sizin
bakalım içerikte neler varmış


valentine banyo cofre

içerisinde duş jeli, sabun, banyo tuzu, banyo lifi, ve cildinizi ipek gibi yapacak olan mis kokulu bir vücut losyonu var

watsons ayak peelingi ve ayak kremi
malum hanımlar yaz geliyor ayaklar sandaletlerle süslenecek ayaklara bakım yapmadan olmaz


makyaj grubuma ten ürünlerini koymadım
herkesin cilt tipi farklı ten rengi uymuyor
ama hepinizin kullanabileceği renkler seçmeye özen gösterdim
hele ki şu bahar aylarında ve yaz güneşinde herkes sıcacık görünsün diye düşündüm
umarım renkleri sizlerde beğenirsiniz

GOLDEN ROSE 5li far paleti 105 numara
GOLDEN ROSE terracota blush on 02 numara yorumum için buraya bakabilirsiniz
GOLDEN ROSE ultra rih color lipstick 55 numara
GOLDEN ROSE sexy black mascara
ESSENCE superfine eyeliner pen
FLORMAR smoky eyes


ve oje grubumuz
GOLDEN ROSE holiday serisinden 60 ve 58 numara yorumum için buraya bakabilirsiniz
Golden ROSE jolly jevels 115 numara bu yazımda kullanmıştım
GOLDEN ROSE paris 54 numara
PASTEL 82 numara

ben harika bir set olduğunu düşünüyorum
umarım sizler de aynı şeyi düşünüyorsunuzdur

Gelelim katılım şartlarına

1-bu sayfaya abone olun

2-facebook -twitter-google-bloglovin hangilerini kullanıyorsanız oradan takibe alın

3-facebook paylaşım +1 hak
twitter paylaşım +1 hak
google paylaşım +1 hak
blogunuzda duyurmanız +1 hak

size nasıl ulaşabileceğime gelirsek
bu post un altına takip ettiğiniz kanalları paylaşım linklerinizi adınızı ve size ulaşabileceğim bir mail adresini bırakırsanız hediyelerimi kazanmaya bir adım daha yaklaşırsınız

unutmadan hediyenin karrgosu olmaz kargo kesinlikle bana ait

kapanış 3 haziran saat 24 te bitiyor
aynı hafta içerisinde sonuçları açıklayıp en geç 7 haziranda kargoya verilmiş olacaktır

şanslı 1 kişi bütün bunlara sahip olurken
1 kişiyede küçük bir paketim olacak
bu kadar zengin bir paket olmayabilir ama yinede 2. arkadaşımızında memnun kalması için elimden geleni yapacağım

size bol şanslar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder