19 Mayıs 2013 Pazar

İlk çekilişim :)

http://makeupbybgm.blogspot.com/2013/05/ilk-cekilisim.html

İlk çekilişim :)

Herkese merhaba;

Sizlere beni bu zamana kadar izlediğiniz, destek verdiğiniz, güzel yorumlarınızı eksik etmediğiniz için çok teşekkür ederim ve bu anlamda içinizden birisine aşağıdaki hediyeri göndermeye karar verdim.

Ürünlerden sadece Mac lip tint i 1 kere denedim, diğer ürünler kullanılmamıştır.

Revlon double twist rimel (siyah)

Revlon colorstay aqua mineral fondoten 050. Transparan pudrasını burada yorumlamıştım.

Revlon New Complexion fondoten 01 ivory rengi

Mac Suntints

Sleek Storm far paleti.

Bu paleti ne kadar çok sevdiğimi daha önce bir çok kez paylaştım. Blogta bununla ilgili bir çok makyajı bulabilirsiniz. Detaylar için buraya .

Şartlar // Rules


1) Blogumun takipçisi olmanız.

2) Bu yazının altına e-mail adresinizi yorum olarak, yalnızca bir kez bırakmanız.

3) Anonim yorumlar kabul edilmeyecektir.

4) Diğer hiçbir sosyal ağda beni takip etme ve paylaşma zorunluluğunuz yok ancak tabi ki bu beni çok mutlu eder.(yanlızda blogta paylasım ve instagram için +1 hak geçerlidir)

Facebook:makeupbybgm
Bloglovin:buaraya
İnstagram:makeupbybgm(+1 hak)
Blogta paylaşımlar(+1 hak)

5) Bitiş tarihi 31.05.2013.
Kazananları random ile duyuracağım. Herkese bol sanş


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder