14 Mayıs 2013 Salı

Kozmetik perisi yaz çekilişi.

http://kozmetikperisi.blogspot.com/2013/05/kozmetik-perisi-yaz-cekilisi.html


Yaz çekilişi başladı,katılmayan kalmasın:)

Çekilişte ;The balm jovi palet

The balm shelter,renkli nemlendirici

Essence allık

Essence ruj

Essence oje

Essence kapatıcı

Maybelline makyaj temizleyici

veee sürpriz hediyeler var.


Çekilişe katılmak için Kozmetik perisi blog'unun izleyicisi olmanız gerekiyor ve bu çekilişi herhangi bir platformda(facebook,twitter veya blog) duyurmak gerekiyor.Eğer blog'unuz varsa bloglovin'den takibe alıyorsunuz (sağ üstte tıkla butonu var)Bu yazının altına yorumunuzda birlikte duyurunuzun linkinide ekleyerek katılıyorsunuz.Çekiliş tam bir ay boyunca sürecek bu süre içinde katılmayan şansını denemeyen kalmasın istiyorum.3 haziran'da çekiliş sonuçlanacak ve hediyeler benim tarafımdan kargo ücreti karşılanarak gönderilcek.Sadece yurtdışına gönderim yapılmayacak.Türkiye içinde her şehire gönderim var.

Çok fazla şart şurt koymak istemedim,bende bir çekilişe katılırken ordan beğen burdan tıkla şurdan ekle mevzularına sinir oluyorum bu yüzden sadece iki şart koydum.Umarım hediyeleri beğenmişsinizdir,herkese bol şans.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder