2 Ağustos 2013 Cuma

Avon Çekilişi





http://www.kozmetikblogu.com/makyaj-kozmetik/avon-cekilisi/


Merhabalar yeni bir çekiliş zamanı geldi sanırım her hangi bir sponsor olmaksızın çekilişler tamamen bana aittir sırf kozmetiğe olan doyumsuzluğumdan aldığım ve sadece kapağını açıp içine baktıktan sonra tekrar yerine kaldırdığım bir ürün kesinlikle kullanılmamıştır kutusu ve koruyucu muhafazası ile beraber saklanmaktadır sizede aynen bu şekilde gönderilecektir Bu harika güzellik Avon’ a ait kampanya zamanlarından birinde almıştım sınırlı sayıda üretilmişti yani bu çekilişi kazanan arkadaşım bu sete sahip olan ender kişilerden biri olacak sürgülü katlı ve çok fonksiyonel 36 renk simli ve mat farların yanısıra 36 renk yine simli ve mat rujlar içeriyor renkler hem gündüz hem gece makyajı için uyarlanabilir nitelikte göz kamaştırıcı bir o kadar da kullanışlı sürgülü katlarıyla birlikte 3 kattan oluşuyor compact bir ayna 3 renk allık ile 3 renk aydınlatıcı ve pudra mecvut ben harika bir set olduğunu düşünüyorum sadece elimde bir oda dolusu makyaj malzemesi olduğu için sizlerinde yararlanmanızı istedim umarım sizler de aynı şeyi düşünüyorsunuzdur

Gelelim katılım şartlarına
1-bu sayfaya abone olun
2-facebook -twitter-google-bloglovin hangilerini kullanıyorsanız oradan takibe alın
3-facebook paylaşım +1 hak twitter paylaşım +1 hak google paylaşım +1 hak blogunuzda duyurmanız +1 hak size nasıl ulaşabileceğime gelirsek bu post un altına takip ettiğiniz kanalları paylaşım linklerinizi adınızı ve size ulaşabileceğim bir mail adresini bırakırsanız bu güzel seti kazanmaya bir adım daha yaklaşırsınız unutmadan hediyenin kargosu olmaz kargo kesinlikle bana ait kapanış 2eylül saat 24 te bitiyor aynı hafta içerisinde sonuçları açıklayıp en geç 9 eylül de kargoya verilmiş olacaktır kucak dolusu sevgiler hepinize - See more at: http://www.kozmetikblogu.com/makyaj-kozmetik/avon-cekilisi/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder