9 Eylül 2013 Pazartesi

Öylesine Biri nin Çekilişi Var

http://blogumabandim.blogspot.com/2013/09/cekilis-zaman-9.html

Uzun zamandır çekiliş yapmıyordum o yüzden özlemiştim. Hazır blogumun görünümünü değiştirmişken bir çekiliş yapmak istedim.
 Her zaman olduğu gibi kitap vereceğim ama bu sefer yanında başka hediyelerim de var. Bakalım nelermiş?

1) Seda Akgün' ün Dişilik mi Kişilik mi isimli eğlenceli bir kitabı.
2) Avon Color Trend mor göz kalemi
3) Avon Color Trend siyah maskara
4) Avon tırnak deseni yapmak için iki uçlu (ince fırça ve benek yapmak için küt uç) alet
5) Avon çift taraflı göz farı fırçası
6) Botanics ten Ten Rengi Far
7) Yolunneresindeyim Sergül den gördüğüm, makyaj yaparken ya da yüz yıkarken saçları arkaya tutturmak için saç pedleri
8) İki paket tırnak etiketi

 Bunları kargo ücreti bana ait olmak üzere yurtiçinden katılan 1 kişiye hediye edeceğim... 1 Ekim 2013 Son Katılım Tarihi ve kazananı random.org la belirleyeceğim.

Ek haklar kazanmak istemeyenler için yine basit katılım şartları koyuyorum. Şöyle ki:

Zorunlu Şart:
Sitenin sağ tarafından Bu siteye katılın butonundan blogumun izleyicisi olmanız ve yine bloglovin de izleyicim olmanız.

Bloguma üye olurken hangi isimle üye olduğunuzu,
blogloving sayfanızın linkini,
  mail adresinizi ve
 hangi yazıları en çok görmek istediğinize dair yorumunuzu yorum olarak bırakmanız...

Ek Haklar İçin:
Blogunuzda en baştaki fotoğrafla birlikte bu sayfanın linkini paylaşarak duyurmanız .( +1 Hak)
Twitter hesabımı tık tık takibe alarak, bu sayfanın linkini Öylesine Biri nin Çekilişi Var cümlesiyle paylaşmanız ( +1 Hak). Bu iki şart beraber 1 hak verecek...
Instagram hesabımı takibe almanız. Buraya tıklayarak ya da @oylesinebiri66 kullanıcı adımla bulabilirsiniz.( +1 Hak)
Facebook ta bu sayfayı paylaşmanız ve paylaştığınızı gösteren linki ( Paylaşımınızın sağ üst köşesinde kaç sn önce paylaştığınızı gösteren zaman sayacını tıklarsanız açılır) yorum olarak yazmanız. Sadece facebook profilinizi paylaşırsanız maalesef kabul edemeyeceğim lütfen çekilişimi duyurduğunuz linkinizi buraya kopyalayın açıkladığım şekilde...

Bunun dışında paylaşımlar yapmanıza gerek yok çünkü burada istemediğim için haksızlık olsun istemiyorum.
Şimdiye kadar olan desteğiniz ve güzel sözleriniz için çok teşekkür ediyor herkese iyi şanslar diliyorum.
Sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder