4 Ekim 2013 Cuma

BAKIMBLOG.COM 3 YAŞINDA // BÜYÜK HEDİYE ÇEKİLİŞİ // PUPA SLEEK KİKO VE DAHA FAZLASI

BAKIMBLOG.COM 3 YAŞINDA // BÜYÜK HEDİYE ÇEKİLİŞİ // PUPA SLEEK KİKO VE DAHA FAZLASI
http://www.bakimblog.com/2013/09/bakimblogcom-3-yasinda-buyuk-hediye.html?spref=tw
 Merhaba ;

 Uzun zamandır bir çekiliş yapmıyordum ^^
 3. yıl bahanesiyle bu kez daha büyük bir hediye etkinliği yapmak istedim.
 İçinizden iki kişi aşağıdaki hediye setlerini kazanacak.

Çekiliş sponsorlu değildir.
Ürünler tarafımdan alınmıştır ve denenmek için bile olsa açılmamıştır.İlk kullanan siz olacaksınız ^^
Hepsi de ülkemizde satışı olmayan ürünler ve TAM BOY
 Özellikle ülkemizde satışı olmayan ama merak edilen ürünleri seçtim, umarım beğenirsiniz ^^

Hediye Paketi #1
Sleek i-Divine candy far palet
Kiko Longeyes mascara
Kiko multitone blush - allık
Kiko creamy lipstick - ruj

Hediye Paketi #2
Pupa Doll Makyaj Seti
Kiko multitone Bronzer
Kiko leke giderici serum
Kiko Skin Glow - Günlük Nemlendirici









Katılım için tek ve zorunlu şart Blogumu  sağdaki  " Bu siteye katılın " butonuna tıklayarak herkese açık olarak izlemeye almak.( Diğer türlü kontrol edemiyorum) ( Bloglovin , google+  takibini kabul etmiyorum )


Ek hak isteyenler için
Facebook sayfamı beğenirseniz  ve beğendiğiniz izleyici adınızı yazarsanız +1 hak
Blogunuz varsa ve çekilişi blog sayfanızda  fotoğraflarla birlikte tek bir post halinde paylaşırsanız  +2 hak kazanacaksınız.
Twitter sayfanızda çekilişi @bakimliblog şeklinde mentionlayarak  paylaşıp daha çok kişiye ulaşmasını sağlarsanız +1 hak kazanacaksınız


 Bunların dışındaki paylaşımlar için ( ne olursa olsun ) ek hak verilmeyecek.

Lütfen yazıyı dikkatlice okuyarak yorum bırakın ve mail adresinizi de yazmayı unutmayın.
Kazanmanız halinde size bıraktığınız mail adresinizden ulaşacağım ve başka bir mail adresinden yaptığınız dönüşleri kabul etmeyeceğim. Güncel ve her gün kontrol ettiğiniz bir mail adresini bırakın lütfen ^^

Bıraktığınız yorumda blog izleyici adınızı yazmayı unutmayın. Ek hak paylaşımları yaptıysanız bunların linkini de yorumunuza ekleyin lütfen ^^

Blogumla ilgili düşüncelerinizi yazarsanız , bu da ayrıca hoşuma gider ^^






 Bu hediyelerin gerçekten çok isteyen iki izleyicime gitmesini istiyorum ^^

Kazananlar , şayet blogları varsa , hediyelerle ilgili bir yazı yazmayı ; yoksa herhangi bir sosyal medya hesabından duyurmayı baştan kabul etmiş sayılır.












Çekiliş 1 Kasım 2013  cuma günü saat 23 :59 'da  sona erecek
Hafta sonu kazananları belirleyip , mail yollayacağım.
Kazananların adreslerini yollamaları için 2 günleri olacak . Ulaşmazlarsa çekiliş tekrarlanacak
Kargo her zamanki gibi bana ait bu arada ^^



 Ps: Hediyelerin gerçek izleyicilerime gitmesini istiyorum, bu yüzden kampanya blogları ya da sadece çekiliş paylaşan hesaplar için önlem alacağım.
 Bugüne kadar şaibeye bulaşmadan doğru ve dürüst çekilişler gerçekleştirdim , bunun da öyle olacağından emin olabilirsiniz ^^

 Bol şans :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder