19 Aralık 2013 Perşembe

Beklenen Çekiliş

http://www.kozmetikblogu.com/?p=2598


Beklenen Çekiliş

Merhabalar.
Geçtiğimiz günlerde sosyal ağlar üzerinden 500 takipçiye ulaşınca çekiliş yapacağımı bildirmiştim.
Aylardır yazılarıma ortak oldunuz.
Ama olumlu ama olumsuz düşüncelerimizi paylaştık.
Sayenizde yeni arkadaşlarım hatta dostlarım oldu.
Bütün bu güzellikleri bir arada düşününce çok mutlu oldum.
Bu mutluluğumu da sizinle paylaşmak istiyorum.
Bunun için de size iki paket hazırladım.
Umarım seçtiklerimi sizlerde beğenirsiniz.
DSCF9807DSCF9813DSCF9814
Resimlerini paylaştığım kozmetik paketleri 2 arkadaşımıza göndereceğim.
Türkiye için kargo ücretini ben karşılıyorum ;)
yapmanız gereken ise çok basit;
1-bu sayfaya abone olun
2-facebook -twitter-google-bloglovin, instagram hangilerini kullanıyorsanız oradan takibe alın
3-facebook paylaşım +1 hak
twitter paylaşım +1 hak
google paylaşım +1 hak
blogunuzda duyurmanız +1 hak
1 ve 2 maddeler kesin isteklerim
3 madde ise sadece size artı hak kazandırır ve yapmanız şart değil.
Altta sizin için bir form oluşturdum.
Doldurulması kesin şart olanlar işaretli diğerleri ise sizin isteğinize bağlı.
Hepinize çok teşekkür ederim bol şans…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder