6 Ocak 2014 Pazartesi

Gizem'in Saksısı: Gizemin Saksısından İlk Çekiliş - Bi Saksı Dolusu ...

Gizem'in Saksısı: Gizemin Saksısından İlk Çekiliş - Bi Saksı Dolusu ...: Merhaba :) Blogumu açtığımdan bu yana bi dünya çekilişe katıldım ve her çekilişte " bi gün benim de çekilişim olacak! " dedim...

Hiç bunları kendine dert etmeye değer mi? :)



Ocak 03, 2014

Gizemin Saksısından İlk Çekiliş - Bi Saksı Dolusu Hediye.!



Merhaba :)
Blogumu açtığımdan bu yana bi dünya çekilişe katıldım ve her çekilişte "bi gün benim de çekilişim olacak!" dedim. O gün bugündür canlarım.! :)
Yaşasınn!! :))




Sizlere hediyelerimi bu tatlı şeker pembesi saksı içinde göndereceğim, evet :) Gizemin Saksısından tam bi hatıra olacak..


Hediyelerim;
  1. Rival de Loop Ruj - 46
  2. Rival de Loop 4'lü Far; krem-kahve tonlarında
  3. Rival de Loop 9'lu Far; hepsi ışıltılı
  4. Lilibe 35'li pamuk
  5. Flormar Vücut Losyonu, çilekli (her cilt tipine uygun)
  6. Diadermine Günlük Bakım Kremi (normal ve karma ciltler için)
  7. Rival de Loop Young Tırnak Süsü
  8. Rival De Loop Ultimate Volume Maskara
  9. Lilliputz Dudak balmı
  10. Watsons Kremli Duş Jeli inci proteinli; kokusu çok güzel..
  11. Rival de Loop Nemlendirici Maske
  12. Rival de Loop Oje- 108
  13. Yemekten bıkmayacağım Petito Ayıcık <3 :)




Hediyelerim bunlar, umarım beğendiniz..

Çekilişin şartlarına gelirsek;

Zorunlu katılım şartları neler?

1- Yanda bulunan Bu Siteye Katılın butonuna tıklayarak, GFC'de açık olarak takip etmek ve takip ettiğiniz ismi yorumda yazmak.

2- Bloglovin'de takip edip yorumda Bloglovin adınızı yazmak.


Ben ek hak istiyorum derseniz..

G+ da takip etmeniz ve G+da çekilişi paylaşmanız +1

Facebook sayfamı beğenmeniz +1


Twitterdan beni takip edip çekilişi retweetlerseniz +1

Facebook sayfanızda duyurmanız +1

İlk fotoğrafla beraber blog paylaşımlarınız +3


GFC ve Bloglovin'de takip etmek için blog sahibi olmanıza gerek yok, google hesabınız yeterli ve takip edeceğiniz sayfaların üstüne tıklayabilirsiniz açmak için :)

Bütün şartları yerine getirdiğinizde toplam 8 hakkınız olacak..
Yerine getirdiğiniz şartların linklerini, takip ettiğiniz isimleri ve mail adresinizi eklemeyi unutmayın lütfen :)

Çekiliş sonlandığında blogumdan duyuracağım ve kazanan arkadaşımıza maille bildireceğim. Eğer kazanan bir blog sahibi olursa, çekilişle ilgili paylaşımda bulunmasını rica edeceğim. Kargo ücreti bana aittir..


Son Katılım Tarihi: 20 Şubat 2014

Son katılım tarihini bu kadar uzun tutmak zorunda kaldım, çünkü şubatın başında ailemin yanına gideceğim ve biliyorum ki ordayken zamanım olmayacak yorumlar, kontroller ve dönütler için. 1 aydan erken de sonlandırmak istemediğim için dönüş tarihimi seçtim ben de.. Sonradan erteleyeceğime, şimdiden bildireyim dedim. İlginize teşekkürler :)

<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder