7 Ocak 2014 Salı

LA PERM STYLE: İLK ÇEKİLİŞİM.

LA PERM STYLE: İLK ÇEKİLİŞİM.: Yeni yılda ilk cekilisimi düzenliyorum sizler için Seçtiklerimi aşağıda siraladim umarım hediyelerimi begenirsiniz. Hem blog hem de inst...

İLK ÇEKİLİŞİM.




Yeni yılda ilk cekilisimi düzenliyorum sizler için Seçtiklerimi aşağıda siraladim umarım hediyelerimi begenirsiniz. Hem blog hem de instagram çekilişi düzenliyorum. Blogu olmayanlar instagramda da cekilisime katılabilirler. Bu hediyeler sadece bir kişinin olacak hiçbir ürün kullanilmamistir :)


Nişantaşı TRESERA mağazasından aldığım Camel rengi portföy çanta.


Collezione dan aldığım parfüm. Daha sonra kendimede almayı düşünüyorum. Şişesine ve kokusuna bayıldım :)


Collezione dan aldığım mis gibi kokan vücut spreyi.


Thé body shop ' tan aldığım mangolu vücut peelingi ve vücut kremi.


Palmolive Çilekli duş jeli. Benimde devamli kullandığım bir ürün.

Peki şartlar neler ;
  • Öncelikle blogumun izleyicisi olmanız başlıca şartım (sağ tarafta GFC den izlemeye almanız gerekiyor.
  • Eğer varsa; instagram, twitter, facebook beğenmeniz gerekiyor. yoksa eğer zorunlu değil.
  • Blogumun Facebook sayfasını beğenmelisiniz TIKLAYIN
  • Bloglovin üzerinden blogumu takibe almalısınız buraya TIKLAYIN
  • Twitter dan takibe almanız gerekiyor.TIKLAYIN
  • Instagram dan takip etmeniz gerekiyor. TIKLAYIN
  • Çekilişe katılan arkadaşlar ayrıca google + çevrelerinde ekleme yapmaları gerekiyor.
Aslında hepsini sağ taraftan yapabilirsiniz :)))
Ayrıca ek hak istiyorsanız ;
  • Blogu bulunan arkadaşlar için bloglarında çekilişi duyurduklarında +1 hak
  • Facebook,twitter,instagram dan çekilişi duyuran arkadaşlarda +1 hak kazanacaklar
Çekiliş 05 Şubat 2014 tarihinde sonlanacaktır.Adsız yorumlar maalesef dikkate alınmayacaktır.
Kargo bana aittir.
Çekiliş sonucunu teker teker isimleri kağıda yazıp kazananı öyle belirleyecegim.

Çekilişe katılan arkadaşların paylaştıkları linkleri,kullanıcı isimleri ve mail adresleriyle beraber yorum bırakmalarını rica ediyorum.
Şimdiden herkese bol şans :)))
sorularınız olursa bana mail adresimden ulaşabilirsiniz. Mail: lapermstyle@gmail.com

Blogu olmayanlar için instagramdan da cekilisime katılabilirler. Instagramda @laperm_style #lapermcekilis etiketiyle paylaşmak instagram tiklayin
You might also like:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder