5 Nisan 2014 Cumartesi

Bir Dilim Limon: Birinci Yıl Çekilişim ^_^

Bir Dilim Limon: Birinci Yıl Çekilişim ^_^:

Birinci Yıl Çekilişim ^_^

Merhabalar :)
Artık bir Çekiliş yapmanın zamanı çoktan gelmişti,hatta geçiyordu.Nisan 2013 te ilk yazımı yazmıştım zaman ne çabuk geçti ve 1 sene oldu. Blog yazmaya başladığımdan bu yana çok güzel arkadaslıklar kurdum yazılarımı okuyan yorum yapan beni takip eden herkese çok teşekkür ederim.İyi ki varsınız :)
1.senemi doldurmanın şerefine hediyeler vermek istedim..

 Hediyelerim neler peki :)
*Gratis Lavender Bath Gift Set ( Duş Jeli ,Losyon ,Banyo Tuzu ve Banyo Lifi)
*Lilibe Makyaj Temizleme Pamuğu
*Selesta Zeytinyağı ve Lavanta Sabunu
*Rossman Lip Balm
*Yves Rocher Honey &Organic Muesli Vücut Losyonu
*Yves Rocher Vanilla Lip Balm
*Watsons Sweet Snuggles Vanilla Lip Balm
*Avon BB Krem
* Avon Mürdüm Rengi Lip Gloss
*Ve kendi yaptığım cameo ve neon pembe küpelerle keçe yaka.
Ürünler açılmamış ve kullanılmamıştır.

 Ve bir çok tester ürün olacak hediyelerin arasında .
Çekilişe Katılım Şartları
*Blogumu Gfc ve Bloglovin de takip etmeniz.(Zorunlu şart)
*Blog paylaşımları +3 ,Facebook ,twitter ve instagram google plus paylaşımları +1 hak.( blogu olanlar blogunda paylaşıp destek olurlarsa hemde artık hak kazanacaklar:) )
*Paylaşım linkleriniz ve gfc izleyici adınızla beraber mail adresinizi yazmayı unutmayın.

Zorunlu değil ama googla paylaşır ve instagramda takip ederseniz çok sevinirim ^_^ 

Çekilişim 30 Nisan 2014 günü son bulacak.Kargo ücreti bana ait .Yurtdısı gönderimi yapamıyorum.
Esen Kalın :)

2 yorum:

  1. MERHABA çokgüzel hediyeler seçmişsiniz gerçekten ben zaten izleyicinizdim pembe masallar blogumla:) Blogumda duyurdum resimli bir postla http://masallarpembeolsun.blogspot.com.tr/2014/04/cook-guzel-bir-cekilisss.html

    Facebook profilimde burcu akday olarak çekilişinizi duyurdum https://www.facebook.com/burcu.ekmekci1
    Twitter da pembe masallar profilimle duyurdum https://twitter.com/BurcuEkmeki
    google plusta paylaştım herkese açık olarak https://plus.google.com/u/0/113713792202741665413/posts
    İzleyici adım pembe masallar mail adresim burcuakday@gmail.com sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. selam/ cekilise katilmak istiyorum/ ama facebook ,instagram ve gfc adresim yok/ googlede onere bilirib/ bi de blogumda bahs ede bilirib blogundan/ ayni zamanda blogunu cok sevdim ben de beklerimmm

    YanıtlaSil